20.1.2012

קרמיסימו...

לא יאמן כמה קר בימים האחרונים, אני מדליקה חימום בבית בערך על המקסימום ובעבודה המצב דומה-  בהתאם לאלו העור שלי יבש. בבקרים אני נאמנה לקרם הצהוב של קליניק אבל בלילה בדרך כלל בא לי משהו יותר "עשיר". כבר שנה אני נאמנה לקרם לילה של "סבון של פעם". אין לגביו הבטחות מרחיקות לכת אבל הוא נותן הרבה לחות לפנים יבשות ויש לו ריח נעים. קניתי חדש לפני כמה ימים ושמתי לב שהמרקם הפך להיות יותר "נוזלי" - כאילו דיללו את הקרם... לי זה קצת מפריע כי מה שאהבתי בגרסה הקודמת שהייתה לי זה הקרם היה סמיך ועשיר מאוד. יכול להיות שבחברה החליטו לשנות את הנוסחה. המוצרים של סבון של פעם מצטיינים בכל מיקרה במראה מלבב ובאריזות יפות ונותנים לי תחושה קצת של חו"ל- וגם זה משהו.

מה כתוב על המוצר- "קרם ייחודי על בסיס תמציות עץ תה לבן, שמן אלוורה, קמומיל, חמאת שיאה, שמן זית ושמן".

מחיר: 90 ש"ח   

ציון עלות תועלת:
(בגלל המחיר הדי גבוה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה